مجله صنعتی کولیس

  • معرفی جامع اره میزی و کاربردهای آن
    معرفی جامع اره میزی و کاربردهای آن
    147 بازدید پسندیدن

    یکی از ابزارهای بسیار ضروری در کارگاه‌های تولیدی و نجاری‌ها اره میزی است. این ابزار برای برش صفحات بزرگ با ضخامت محدود است. اره میزی دارای ساختاری نسبتاً پیچیده است که با پیشرفت فنّاوری مجهز به ابزارهای پیشرفته‌تر شده است تا عملیات برش کاری را بهتر و دقیق تر انجام دهد.

    ادامه مطلب
  • معرفی جامع اره عمود بر و نحو کارکردن با آن
    معرفی جامع اره عمود بر و نحو کارکردن با آن
    81 بازدید پسندیدن

    یکی از اره‌برقی‌های رایج در صنایع برای انجام عملیات برشکاری اره عمود بر یا اره چکشی است. اره عمود بر می‌توانند عملیات برش‌کاری صاف و منحنی را باظرافت و دقت بسیار بالا انجام دهد. 

    ادامه مطلب
  • تفاوت اره افقی بر با اره دیسکی
    تفاوت اره افقی بر با اره دیسکی
    60 بازدید پسندیدن

     اره‌برقی افقی بر و اره‌برقی گرد بر دو اره بسیار رایج در کارگاه‌ها و نجاری‌ها است. هرکدام از این اره‌ها با طراحی ویژه خود دارای کاربردهای خاصی هستند. مدل بدنه و تیغه برش این اره‌ها اساس تفاوت این دو اره است که نوع برش و کارکرد آن‌ها را زمینه‌های مختلف متفاوت کرده است

    ادامه مطلب
  • کاربردی ترین ابزار آلات تراشکاری و برشکاری
    کاربردی ترین ابزار آلات تراشکاری و برشکاری
    310 بازدید پسندیدن

    در تراشکاری از ابزارآلات گسترده و متنوعی استفاده می‌شود تا قطعات پیچیده با دقت بسیار بالا تولید شوند. ابزارآلات تراشکاری شامل ماشین‌ابزارهای تراشکاری، تیغه‌ها و مته‌های برش و ابزار‌های عمومی که هرگاه تراشکاری به آن نیاز دارد می‌شود. 

    ادامه مطلب
  • مهمترین ابزار آلات سیم پیچی
    مهمترین ابزار آلات سیم پیچی
    59 بازدید پسندیدن

    سیم‌پیچی موتور باعث می‌شود هنگامی‌که به الکترومتور جریان الکتریکی وارد می‌شود، جریان الکتریکی تبدیل به انرژی مکانیکی شود . سیم‌پیچی‌ها دارای انواع مختلفی است که نیازمند مهارت خاص است، برای انجام سیم پیچی نیاز به ابزار و وسایل تخصصی است تا سیم پیچی با کمترین خطا و در بهینه ترین حالت انجام شود.

    ادامه مطلب
  • ابزار آلات کابینت سازی
    ابزار آلات کابینت سازی
    150 بازدید پسندیدن

    حرفه کابینت سازی یکی از مشاغل پردرآمد است که علاوه برداشتن مهارت باید یک کارگاه مجهز داشته باشید. تجهیزات کارگاه‌های کابینت سازی دارای طیف وسیعی از ابزارها هستند که هرکدام کارکرد و کارایی خاص خود را دارند. ابزارآلات و ماشین‌آلات به کمک کابینت سازها آمده است تا علاوه بر سرعت بخشیدن به پروسه‌های کاری باعث افزایش بهره‌وری و صرفه‌جویی در هزینه‌ و زمان شوند. 

    ادامه مطلب
  • ابزارآلات ضروری و ماشین‌آلات کاربردی در کارگاه‌های MDF
    ابزارآلات ضروری و ماشین‌آلات کاربردی در کارگاه‌های MDF
    241 بازدید پسندیدن

    کارگاه‌های تولیدی MDF برای تولید و ساخت کابینت، میز، سرویس‌های چوب باید مجهز به ماشین‌آلات و ابزارآلات پیشرفته باشند تا فرآیند تولید را بهبود بخشند و محصولات باکیفیت و بادوامی را تولید کنند. استفاده از ابزارهای صحیح و کارآمد به MDF کارها کمک می‌کند تا پروسه‌های خود را کمترین هزینه و با زمان کوتاه به سرانجام برسانند. 

    ادامه مطلب
  • تجهیزات ضروری برای کارگاه مبل سازی
    تجهیزات ضروری برای کارگاه مبل سازی
    853 بازدید پسندیدن

    مبل‌ها در دکوراسیون‌های داخلی منازل و اداره‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است. امروزه مبل‌ها در طیف‌های گسترده‌ای از آلیاژ‌های تولید می‌شوند. قدیمی‌ترین و رایج‌ترین مبل‌ها از جنس چوب هستند. ابزارآلات کارگاه‌های مبل‌سازی نقش ویژه‌ای در محصولات تولیدی و کیفیت آن‌ها دارد. هر فردی برای تجهیز کارگاه نجاری برای نیازمند طیف وسیعی از ابزارآلات و ماشین‌آلات است که هرکدام باعث ساده‌سازی و افزایش کیفیت‌بخشی از پروسه مبلمان سازی می‌شود.

    ادامه مطلب
  • معرفی جامع ابزار آلات بتن ریزی
    معرفی جامع ابزار آلات بتن ریزی
    172 بازدید پسندیدن

    بتن‌ریزی یکی از مهم‌ترین عملیات ساختمان‌سازی است. بتن‌ریزی در زیرستون سازی ساختمان‌ها و پی‌ریز کف و سقف ریزی تا دیوارچینی‌ها ساختمان به کار می‌رود. هر پیمانکار بتن باید مجهز به ابزارهای بتن‌ریزی باشد. 

    ادامه مطلب
  • تمام وسایل مورد نیاز برای باغبانی و کشاورزی
    تمام وسایل مورد نیاز برای باغبانی و کشاورزی
    535 بازدید پسندیدن

    باغبانی امروز مراحل مختلفی از آماده‌سازی زمین و کشت محصول تا نگهداری  و هرس گیاهان و درختان  دارد. برای هرکدام از این مراحل ابزارهای مخصوص باغبانی طراحی‌شده است که باغبان‌ها به کمک آن‌ها بتوانند به‌راحتی از  باغ و محصولات خود مراقبت کنند و کیفیت محصولات خود را افزایش دهند و باعث صرفه‌جویی در هزینه و زمان شد.

    ادامه مطلب
  • معرفی جامع ابزار آلات آهنگری
    معرفی جامع ابزار آلات آهنگری
    233 بازدید پسندیدن

    . آهنگری حرفه تغییر شکل فلزات و  ساخت ابزارهای فلزی است. امروزه ابزارها طراحی شده اند تا انجام عملیات آهنگری را آسان سازد. ابزاری که هرکدام کارکرد و کارایی خاص خود را در پروسه‌های آهنگری دارند.

    ادامه مطلب
  • ابزار آلات مورد نیاز برای لوله کشی
    ابزار آلات مورد نیاز برای لوله کشی
    39 بازدید پسندیدن

    یکی از عملیات تأسیساتی مهم در ساختمان‌سازی لوله‌کشی است. امروزه ابزار آلات متنوعی طراحی شده‌اند تا پروسه لوله کشی را ساده تر کنند و باعث صرفه جویی در هزینه‌ها و وقت شوند. همچنین این ابزارها به کاربرها کمک می‌کند تا به بهترین شکل و با بلاترین کارایی لوله‌کشی‌ها انجام شود و از خطاهای احتمالی جلوگیری شود.

    ادامه مطلب
Showing 37 to 48 of 180 (15 Pages)