حمل و نقل کالا در کولیس

حمل کالای شما

ارسال کالای خریداری شده توسط مشتریان عزیز دقیقا بعد از پردازش سفارش آغاز خواهد شد . ارسال کالا به سه روش در فروشگاه آنلاین کولیس انجام می پذیرد.

1- از طریق پست یا شرکت های حمل و نقل خصوصی انجام می پذیرد که این روش معمولا تمامی شهر های کشور را شامل می شود. ارسال از این طریق سرعت بالای دارد و معمولا در تهران در صورت موجود بودن کالا و سفارشی نبودن محصول در عرض 24 ساعت به دست مشتری خواهد رسید و برای شهرستان های دیگر ، شهرهای همجوار تهران 2 روز و شهرهای دورتر بین 2 تا 4 روز کالا به دست خریدار خواهد رسید.

2-ارسال از طریق ناوگان اختصاصی کولیس . این سرویس حمل و نقل فقط سفارش های داخل شهر تهران را پوشش می دهد و توسط پرسنل حمل و نقل مجموعه کولیس کالا به دست مشتریان عزیز خواهد رسید. زمان ارسال در این روش در صورت موجود بودن کالا و سفارشی نبودن محصول 24 ساعت از زمان خرید محصول به طول خواهد انجامید.

3-ارسال از طریق باربری ، در این روش کالای خریداری شده توسط شرکت های باربری برای مشتریان گرامی ارسال خواهد شد . در این روش معمولا هزینه کمتری نسبت به ارسال از طریق پست دارد و اکثر شهرهای ایران را شامل می شود . این روش ارسال مناسب کالاهای حجیم می باشد. کالا ی خریداری شده توسط پرسنل حمل و نقل کولیس به دفتر باربری ارسال خواهد شد و کالا در دفتر باربری شهر مقصد دپو می شود . مشتری می تواند با هماهنگی لازم با دفتر باربری درخواست ارسال کالا را به درب منزل خود نماید و یا با مراجعه به دفتر باربری اقدام به تحویل کالای خریداری شده خود نماید.

پس از ثبت سفارش و پردازش نهایی خرید توسط مشتری ، خونه شو مشتریان گرامی را از مراحل پردازش کالا تا ارسال کالا به دو طریق ارسال ایمیل از آدرس info@kolis.ir و ارسال پیام کوتاه با سر شماره 1000596446 مطلع خواهد کرد . لازم به ذکر است که فقط راه های ارتباطی یاد شده متعلق به مجموعه کولیس بوده و دیگر راه های اطلاع رسانی مورد تایید این مجموعه نمی باشد . 

در تمامی روش های یاد شده کولیس ضمانت ارسال سالم کالا را تا محل تحویل مشتری می نماید ، چنانچه در طول مسیر حمل و نقل کالا دچار شکستگی شود کولیس موظف به تعویض کالا و ارسال مجدد می باشد . پس از دریافت کالا توسط مشتری زمان اعلام شکستگی کالا و یا خرابی کالا فقط 24 ساعت از زمان تحویل توسط مشتری می باشد و برای اعلام خرابی یا شکستگی کالا مشتری می بایست عکس کالا را به همراه شماره سفارش به ایمیل support@kolis.ir و یا از طریق پشتیبانی صفحه تماس با ما در قسمت خدمات مشتریان ارسال نماید . لازم به ذکر است که اگر مشتری در زمان مشخص شده اقدام به اعلام مشکل از طرق معرفی شده ننماید به منزله سالم بودن کالا تلقی شده و کولیس مسئولیتی را در این باره نخواهد پذیرفت.


در پایان تمام تلاش مجموعه کولیس کسب رضایت مشتریان عزیزمان می باشد و امید است با یاری شما عزیزان گام های ادامه مسیرمان که همان رشد و تعالی و بهبود خدماتمان میباشد در این راه محکمتر بر داریم.

با تشکر از تمامی شما عزیزان

مرجع آنلاین صنعت ایران کولیس

Please enter your phone number
and we call you back soon

We are calling you to phone

Thank you.
We are call you back soon.

تماس با ما