جدیدترین مطالب

  • روش‌های شناسایی خطرات محیط کار و راه‌های مقابله با آن
    روش‌های شناسایی خطرات محیط کار و راه‌های مقابله با آن
    30 بازدید پسندیدن

    محیط‌های کاری متناسب با نوع فعالیت خود دارای خطرات متنوعی هستند. اولین اقدام برای پیشگیری از وقوع حوادث در محیط‌های کاری، شناسایی آن‌ها است. با  شناسایی خطرات محیط کار می‌توانیم دستورالعمل‌ها و تجهیزات ایمنی را متناسب با محیط کاری خود تهیه کرد. 

    ادامه مطلب
  • بررسی جامع همه خطرات محیط کار
    بررسی جامع همه خطرات محیط کار
    52 بازدید پسندیدن

    با افزایش روز افزون محیط‌های کاری و صنعتی در دنیا امروز، خطرات متعددی است که ایمنی کار کارگران و کارکنان را تهدید می‌کند. به همین دلیل تجهیزات ایمنی متعددی برای حفاظت از سلامت و جان آن‌ها طراحی‌شده است. اما استفاده و تهیه تجهیزات ایمنی ملزم به شناخت انواع خطرات محیطی و صنعتی است. 

    ادامه مطلب
  • معرفی شناخته شده ترین برندهای کلاه ایمنی
    معرفی شناخته شده ترین برندهای کلاه ایمنی
    51 بازدید پسندیدن

    کلاه ایمنی یکی از تجهیزات ایمنی فردی برای محافظت از سر و گردن انسان است. این ابزار ایمنی دارای انواع مختلفی است که متناسب با شرایط محیط کار طراحی‌شده‌اند. جنس، سیستم ضربه‌گیر، مقاومت‌پذیری، نوع استاندارد و کیفیت ساخت مؤلفه‌های هستند که برندهای مختلف در تولید کلاه ایمنی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

    ادامه مطلب
  • راهنمای جامع ماسک ورزشی و کاربرد آن
    راهنمای جامع ماسک ورزشی و کاربرد آن
    51 بازدید پسندیدن

    ماسک‌های ورزشی یا ماسک‌های تمرینی، سری جدید ماسک‌های تنفسی هستند که با هدف بهبود سیستم تنفسی انسان طراحی شده‌اند. این ماسک‌ها با شبیه‌سازی موقعیت‌های کم‌اکسیژن باعث می‌شوند حجم ریه‌ها افزایش یابد و استقامت بدن بیشتر شود. به همین دلیل کاربرد اصلی این ماسک در تمرینات ورزشی است؛ اما امروزه از آن‌ها در دوره‌های کارآموزی صنایعی که محیط‌ کاری دشواری دارند، استفاده می‌شود تا بدن کارگران آمادۀ شرایط کاری سخت شود و بهره‌وری آن‌ها کاهش نیابد.

    ادامه مطلب
  • راهنمای خرید کلاه ایمنی
    راهنمای خرید کلاه ایمنی
    66 بازدید پسندیدن

    امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش روزافزون خطرات محیط‌های کاری، استفاده از کلاه ایمنی یکی از ضرورت های غیرقابل‌انکار است. با توجه به قوانین و دستورالعمل‌های مختلف، بسیاری از کارفرمایان موظف به تهیه کلاه ایمنی برای کارگران خود هستند و در هنگام خرید کلاه  با این پرسش مواجه می‌شوند، چه نوع کلاه ایمنی باید خریداری شود و کدام کلاه ایمنی متناسب با نیازهای  آنها است. در راهنمای خرید کلاه ایمنی، نکات فنی و استاندارد های این ابزار ایمنی را بررسی خواهیم کرد تا بهترین انتخاب را متناسب با نیازهای خود...

    ادامه مطلب
  • نگاهی جامع به تجهیزات ایمنی و بررسی استاندارد ها و کاربردهای آن
    نگاهی جامع به تجهیزات ایمنی و بررسی استاندارد ها و کاربردهای آن
    45 بازدید پسندیدن

    تجهیزات ایمنی به مجموعه‌ای از ابزار ایمنی گفته می‌شود که برای محافظت از جان و بدن انسان در برابر خطرات احتمالی، صدمات و حوادث محیط‌های کاری طراحی می‌شوند. این تجهیزات به‌طور گسترده‌ای در صنایع مختلف، ازجمله صنایع ساختمانی، شیمیایی،  نفت و گاز، فلزی و بسیاری صنایع دیگر به کار می‌روند. تجهیزات ایمنی دارای آلیاژهای متفاوتی هستند و عمدتاً به دودسته محیطی و فردی تقسیم‌بندی می‌شوند. تجهیزات محیطی  مجموعه‌ای از پروتکل‌ها و دستگاه‌های است که خطرات احتمالی محیط کار را کاهش می‌دهد و تجهیزات ایمنی فردی،...

    ادامه مطلب
  • معرفی جامع انواع کلاه ایمنی
    معرفی جامع انواع کلاه ایمنی
    66 بازدید پسندیدن

    کلاه ایمنی یکی از مهم‌ترین ابزارهای ایمنی فردی است که از سر و بدن انسان مراقبت می‌کند. این ابزار ایمنی کاربرد گسترده‌ای در صنایع مختلف دارد. این ابزار از آلیاژهای متفاوتی ساخته می‌شوند که هرکدام در محیط‌های کاری مخصوص به خود کاربرد دارند. عموماً آلیاژهای به‌کاررفته در کلاه‌های ایمنی از مقاومت بالایی برخوردار هستند تا بتواند ضربات و نیروهای واردشده را جذب کنند و از واردشده آسیب به سر انسان جلوگیری کنند. همچنین اکثر این آلیاژها عایق آب هستند و نفوذ آب به سر انسان جلوگیری می‌کنند.

    ادامه مطلب
  • کلاه ایمنی چیست؟ و ضرورت استفاده از آن
    کلاه ایمنی چیست؟ و ضرورت استفاده از آن
    69 بازدید پسندیدن

    کاه ایمنی یکی از مهم‌ترین تجهیزات ایمنی فردی است که وظیفه محافظت از سر انسان را دارد. این ابزار ایمنی با استاندارد های مخصوص به خود دارای انواع مختلفی است که براساس قوانین بهداشت ایمنی و کار، استفاده از آن در محیط های کاری مختلف الزامی است.

    ادامه مطلب
  • بررسی جامع انواع ماسک‌های تنفسی و ضرورت استفاده از آن‌ها
    بررسی جامع انواع ماسک‌های تنفسی و ضرورت استفاده از آن‌ها
    42 بازدید پسندیدن

    با توجه به رشد جهانی و افزایش روزافزون ویروس‌ها و همچنین افزایش آلایندگی‌های  صنعتی، استفاده از ماسک‌های تنفسی اهمیت و ضرورت بالایی پیدا کرده است تا از سلامتی انسان درمحیط‌های آلوده محافظت کند. این ماسک‌های دارای انواع مختلفی هستند که هرکدام کاربرد ویژه خود را داشته و با توجه استانداردهای بین المللی سطح معینی از فیلتراسیون آلایندگی محیطی را انجام می‌دهد.

    ادامه مطلب
  • راهنمای جامع خرید دستگاه جوش اینورتر و بررسی نکات فنی موثر در خرید آن
    راهنمای جامع خرید دستگاه جوش اینورتر و بررسی نکات فنی موثر در خرید آن
    164 بازدید پسندیدن

    اینورتور ها یا دستگاه های جوش  جدید یکی از ابزارهای مهم در دسته بندی ابزارهای جوش و برش هستند. امروزه این ابزارها دارای کاربردهای بسیار وسیع و متنوعی در صنایع مختلف هستند. به همین منظور در این مقاله تلاش کرده ایم تا راهنمای برای خرید دستگاه های جوش ارائه دهیم.

    ادامه مطلب
  • معرفی مهمترین ابزار کاربردی در منزل
    معرفی مهمترین ابزار کاربردی در منزل
    119 بازدید پسندیدن

    امروزه داشتن یک کیف ابزار در هر خانه یا منزلی ضروری است. با داشتن مدل‌های مختلف ابزارهای دستی از انبردست تا آچار و... می‌توانیم بسیاری از چالش‌های روزمره در خانه را به‌راحتی برطرف کنیم و اگر قصد داشته باشیم یکمی حرفه‌ای‌تر عمل کنیم تهیه یک دریل همراه با مته‌ها و صفحه‌ها مختلف باعث آسان شدن بسیاری از کاره‌ای ما می‌شود.

    ادامه مطلب
  • بهترین پیستوله های رنگ پاش
    بهترین پیستوله های رنگ پاش
    106 بازدید پسندیدن

    پیستوله های رنگ پاش با توجه به منبع تغذیه دارای انواع مختلفی هستند که هرکدام ویژگی‌ها و کاربردهای مخصوص به خود را دارند. در این مقاله تلاش کردیم در ابتدا بهترین پیستوله های بادی را با هم بررسی کنیم و سپس در راهنمای خرید به نکات فنی بهترین پیستوله های برقی پرداختیم

    ادامه مطلب
Showing 1 to 12 of 178 (15 Pages)