حمل و نقل کالا در کولیس
حمل کالای شما
ارسال کالای خریداری شده توسط مشتریان عزیز دقیقا بعد از پردازش سفارش آغاز خواهد شد . ارسال کالا به سه روش در فروشگاه آنلاین کولیس انجام می پذیرد.
1- از طریق پست یا شرکت های حمل و نقل خصوصی انجام می پذیرد که این روش معمولا تمامی شهر های کشور را شامل می شود. ارسال از این طریق سرعت بالای دارد و معمولا در تهران در صورت موجود بودن کالا و سفارشی نبودن محصول در عرض 24 ساعت به دست مشتری خواهد رسید و برای شهرستان های دیگر ، شهرهای همجوار تهران 2 روز و شهرهای دورتر بین 2 تا 4 روز کالا به دست خریدار خواهد رسید.
2-ارسال از طریق ناوگان اختصاصی کولیس . این سرویس حمل و نقل فقط سفارش های داخل شهر تهران را پوشش می دهد و توسط پرسنل حمل و نقل مجموعه کولیس کالا به دست مشتریان عزیز خواهد رسید. زمان ارسال در این روش در صورت موجود بودن کالا و سفارشی نبودن محصول 24 ساعت از زمان خرید محصول به طول خواهد انجامید.
3-ارسال از طریق باربری ، در این روش کالای خریداری شده توسط شرکت های باربری برای مشتریان گرامی ارسال خواهد شد . در این روش معمولا هزینه کمتری نسبت به ارسال از طریق پست دارد و اکثر شهرهای ایران را شامل می شود . این روش ارسال مناسب کالاهای حجیم می باشد. کالا ی خریداری شده توسط پرسنل حمل و نقل کولیس به دفتر باربری ارسال خواهد شد و کالا در دفتر باربری شهر مقصد دپو می شود . مشتری می تواند با هماهنگی لازم با دفتر باربری درخواست ارسال کالا را به درب منزل خود نماید و یا با مراجعه به دفتر باربری اقدام به تحویل کالای خریداری شده خود نماید.
پس از ثبت سفارش و پردازش نهایی خرید توسط مشتری ، خونه شو مشتریان گرامی را از مراحل پردازش کالا تا ارسال کالا به دو طریق ارسال ایمیل از آدرس info@kolis.ir و ارسال پیام کوتاه با سر شماره 1000596446 مطلع خواهد کرد . لازم به ذکر است که فقط راه های ارتباطی یاد شده متعلق به مجموعه کولیس بوده و دیگر راه های اطلاع رسانی مورد تایید این مجموعه نمی باشد .
در تمامی روش های یاد شده کولیس ضمانت ارسال سالم کالا را تا محل تحویل مشتری می نماید ، چنانچه در طول مسیر حمل و نقل کالا دچار شکستگی شود کولیس موظف به تعویض کالا و ارسال مجدد می باشد . پس از دریافت کالا توسط مشتری زمان اعلام شکستگی کالا و یا خرابی کالا فقط 24 ساعت از زمان تحویل توسط مشتری می باشد و برای اعلام خرابی یا شکستگی کالا مشتری می بایست عکس کالا را به همراه شماره سفارش به ایمیل support@kolis.ir و یا از طریق پشتیبانی صفحه تماس با ما در قسمت خدمات مشتریان ارسال نماید . لازم به ذکر است که اگر مشتری در زمان مشخص شده اقدام به اعلام مشکل از طرق معرفی شده ننماید به منزله سالم بودن کالا تلقی شده و کولیس مسئولیتی را در این باره نخواهد پذیرفت.
در پایان تمام تلاش مجموعه کولیس کسب رضایت مشتریان عزیزمان می باشد و امید است با یاری شما عزیزان گام های ادامه مسیرمان که همان رشد و تعالی و بهبود خدماتمان میباشد در این راه محکمتر بر داریم.
با تشکر از تمامی شما عزیزان
مرجع آنلاین صنعت ایران کولیس