دریل برقی معمولی رونیکس مدل 2110
دریل برقی معمولی رونیکس مدل 2110
دریل برقی معمولی رونیکس مدل 2110 دریل برقی معمولی رونیکس مدل 2110 دریل برقی معمولی رونیکس مدل 2110

دریل برقی معمولی رونیکس مدل 2110


دریل برقی 10 میلیمتر معمولی ronix مدل 2110:

قدرت موتور: 400 وات

ولتاژ: 220 ولت

فرکانس: 50 هرتز

سرعت در حالت آزاد: 2900-0 دور در دقیقه 

قطر مته کاری در چوب: 25 میلی متر

قطر مته کاری در فلز: 10 میلی متر

وزن: 1/5 کیلوگرم

گارانتی وسایل برقی 1 سال است

ساخت کشور: چین

1,598,000 تومان
تعداد


 

ارسال سفارشات به سراسر ایران همراه با بسته بندی مطمئن

 

بهترین قیمت ممکن را برای تمام کالاهای عرضه شده فراهم کرده ایم

 

خرید بالای 5 میلیون تومان کد تخفیف برای خرید های بعدی

معرفی و بررسی دریل برقی رونیکس مدل 2110:

دریل برقی 10 میلی‌متری معمولی 2110 رونیکس، دریلی ساده و کوچک است که برای استفاده در منزل یا محل کار، مناسب است. این محصول مجهز به سه‌ نظام خودکار است که هنگام تعویض مته، نیاز به استفاده از هیچ نوع ابزاری نیست و این امر، باعث تسریع در کار می‌شود.

قدرت موتور این دریل 400 وات و حداکثر سرعت 0 الی 2900 دور در دقیقه است. گردش به هر دو جهت چپ‌گرد و راست‌گرد و داشتن قفل سوییچ، از دیگر مشخصات این دستگاه است. کلید دریل 2110 قابلیت کنترل سرعت دارد، یعنی هر چه ماشه بیشتر فشار داده شود، سرعت چرخش بیشتر می‌شود تا به حداکثر برسد و بالعکس. از این ‌دستگاه برای سوراخ‌کاری اجسام و قطعات مختلف چوبی یا فلزی استفاده می‌کنند مانند کناف کاری و نصب پرده. دریل 2110 رونیکس، یکی از ابزارهایی است که بودنش در هر خانه‌ای واجب است تا به‌ وقت نیاز، به کمک شما بیاید. فکر، ایده و تلاش ایرانی، با هدف گذاری‌های ملی و فراملی در زمینه ابزارآلات صنعتی، برند رونیکس را ساخته و پرورده است.

تلاش شبانه‌روزی جوانان خوش‌فکر ایرانی در محقق ساختن ایده‌های ناب و نیز ثبت این برند در ایران، آلمان و مادرید اسپانیا، ریشه‌های شکوفایی خانواده رونیکس را رقم ‌زده است تا با ایجاد ترکیبی از قیمت، کیفیت، دسترسی به‌موقع و خدمات مناسب بتوان ضمن جلب رضایت مصرف‌کنندگان و صنعتگران داخلی، گامی بلند برای حضور در عرصه صادرات برداشت. متخصصان گروه بازرگانی رونیکس در داخل و خارج از کشور با تعاملات سازنده خود، ضمن انتخاب بیش از 500 تولیدکننده مطرح در 11 کشور جهان، نظارت و کنترل فنی دقیقی را در تمام مراحل تولید اعمال می کنند. ابزارآلات برشی و سوراخ‌کاری تولیدشده در کشورهای فرانسه و آلمان، ابزارهای بادی تولیدشده در کره جنوبی و تایوان، ابزارهای برقی تولیدشده در کشورهای کره جنوبی، تایوان و چین و نیز ابزارآلات دستی، محصول کشورهای چین، استرالیا، اسپانیا، تایوان و ترکیه، ابزارآلات دقیق تولیدشده در کره جنوبی و ... گواه این ادعاست.

دقت در فاکتورهای انسانی (ارگونومی) و مطالعه در ابزارها، دستگاه‌ها، محیط کار و مشاغل و نیز توجه به توانایی‌های جسمی و فکری، محدودیت‌ها و علائق انسان‌ها، از طراحی ابزاری ساده گرفته تا طراحی ابزارآلات دقیق و صنعتی و عنایت به الزامات گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 9001-2008، از ویژگی های برند رونیکس است که کاربران را مجاب کرده است تا با خرید محصولات آن، کیفیت، عرضه به‌موقع و ثبات در سیاست‌گذاری‌ها و خدمات حمایت را پشتوانه خرید خود کنند.

ویژگی دریل برقی RONIX مدل 2110:

دریل برقی 10 میلیمتر معمولی مجهز به موتور پر قدرت و با دوام
مجهز به آرمیچر و بالشتک های صنعتی تولید شده توسط دستگاه های تمام اتوماتیک مطابق با استاندارد CE
بسیار سبک و کم حجم جهت انجام کلیه کاربری های نصب در صنایع مختلف فلز و چوب
کلید الکترونیک راستگرد / چپگرد، ضد غبار مطابق با استاندارد TUV
دارای سه نظام اتوماتیک دو تکه 10 میلیمتری
دارای گیره اتصال کمری
دارای دکمه قفل کن در وضعیت روشن
کلید الکترونیک دیمردار برای عملکرد آسان
کابل 3 متری مقاوم مطابق با استاندارد VDE آلمان

2110

منابع خاص

هنوز نظری ثبت نشده است .