لباس کار یکسره مشکی و قرمز مدل 16112

لباس کار یکسره مشکی و قرمز مدل 16112


لباس کار یکسره پارچه فلامنت مشکی قرمز

لباس شیک کار یک سره مشکی و قرمز با وزن 600 گرم

سایز های مختلف: 42 / 44 / 46 / 48

در رنگ های ترکیبی مشکی و قرمز عرضه می شود

جنس پارچه: فلامنت کج راه

کشور سازنده محصول: ایران

انتخاب سایز
تعداد


 

ارسال سفارشات به سراسر ایران همراه با بسته بندی مطمئن

 

بهترین قیمت ممکن را برای تمام کالاهای عرضه شده فراهم کرده ایم

 

خرید بالای 5 میلیون تومان کد تخفیف برای خرید های بعدی

لباسکار یکسره پارچه فلامنت مشکی-قرمز

در تولید این محصول ، بخشهای دوگانه کاپشن و شلوار بصورت بهم چسبیده و یکسره تولید شده اند.

این لباس کار یکسره از پارچه فلامنت تولید شده است .لباس کار یکسره یا به قولی سرهمی در جاهایی که آلودگی های محیط کار ، مانند روغنهای صنعتی در تعمیرگاهها ، امکان ورود به داخل لباس را دارند ، بسیار مورد توجه می باشد و طرفداران فراوانی دارد ، زیرا مانع از آلوده شدن پوشاک شخصی می شوند و ضمنا در فصل سرما نیز باعث ایجاد گرمایش بیشتر در بدن می شود . در بخش بالا تنه این محصول و بر روی سینه ، در هر دو طرف ، یک جیب بزرگ زیپ دار تعبیه شده و همین طور دو عدد جیب پایین تر و بر روی طرفین کمر . بر روی بخش بازوی آستین چپ نیز یک عدد جیب مستطیل شکل کوچک و یک جا خودکاری قرار دارد . دور کمر بوسیله دو عدد تسمه کوتاه پارچه ای که بصورت چسبی به بدنه لباسکار متصل می شوند ، اندازه و فیت می شود . در انتها ، بر روی پاچه شلوار دو عدد زیپ بزرگ هر یک به اندازه 25 سانتیمتر قرار دارد تا در زمان لازم ناحیه دم پا راحت و آزاد باشد .

پارچه فلامنت چیست ؟

ارچه فلامنت یا اصطلاحا فلامنت کج راه ، پارچه ای را گویند که در آن نخهای تشکیل دهنده تار و پود پارچه از ترکیب پلی استر و پنبه به نسبت 70 درصد و 30 درصد تولید شده باشند . بعبارت دیگر 70 درصد ساختار نخ از مواد مصنوعی پلی استر است و 30 درصد آن پنبه . این نوع پارچه نسبت به پارچه های صد در صد پنبه نازکتر بوده و استفاده گسترده ای در صنعت تولید پوشاک کار دارد . ضمنا قیمت پارچه فلامنت از پارچه صد در صد نخ بسیار کمتر و ارزانتر است .

سایز بندی و رنگ بندی لباس کار یکسره مشکی-قرمز مدل ۱۶۱۱۲

 ترکیب رنگ این محصول ، یکدست مشکی با تکه های قرمز می باشد و این محصول در سایز های  42 / 44 / 46 / 48 تولید و عرضه شده است .

منابع خاص

هنوز نظری ثبت نشده است .