عینک ایمنی UVEX مدل 9302245
عینک ایمنی UVEX مدل 9302245
عینک ایمنی UVEX مدل 9302245 عینک ایمنی UVEX مدل 9302245

عینک ایمنی UVEX مدل 9302245


عینک محافظ یووکس

ابعاد :7.5x4x18 سانتی متر

وزن :80 گرم

جنس :پلاستیک

مناسب برای ساختمانی ،تراشکاری ،نجاری

دارای ساختار انعطاف پذیر

ضدبخار

دارای کش قابل تنظیم پهن

 

ارسال سفارشات به سراسر ایران همراه با بسته بندی مطمئن

 

بهترین قیمت ممکن را برای تمام کالاهای عرضه شده فراهم کرده ایم

 

خرید بالای 5 میلیون تومان کد تخفیف برای خرید های بعدی

عینک یووکس مدل 9302245

در زندگی امروزه با پیشرفت صنعت و تکنولوژی اکثر فعالیت ها و مشاغل سمت و سوی صنعتی پیدا کرده است که این فعالیت ها مخاطراتی را نیز با خود به همراه دارد که ممکن است به افراد صدمات جبران نا پذیری بزند در نتیجه استفاده از ملزومات و تجهیزات ایمنی صنعتی ضرورت قابل توجهی را به همراه دارد.

یکی از مواردی که در تجهیزات ایمنی اهمیت قابل توجهی دارد عینک ایمنی است که از چشم در مقابل عوامل خارجی مانند نور زیاد، گاز های سمی، اجسام تیز و برنده و ... محافظت می کند. عینک فوق یکی از محصولات تولیدی شرکت یووکس است. این عینک ویژگی‌های زیادی دارد که آن را به یک عینک ایمنی مناسب تبدیل کرده است. لنزهای این عینک سایز بزرگی دارند و از شفافیت بالایی برخوردارند. این نوع طراحی مانع از محدودشدن دید در حین کار می‌شود. ارتفاع این لنزها به 7.5 سانتی‌متر می‌رسد و در قسمت انتهایی از خم بالایی برخوردارند. ازمزایای دیگر این لنزها می‌توان به انعطاف‌پذیری، مقاومت آن‌ها دربرابر بخارگرفتگی و خراش‌های سطحی اشاره کرد. در اطراف لنزهای عینک، لایه‌ی لاستیکی قرار دارد.

با قراردادن عینک روی صورت، این لایه‌ی لاستیکی فضای خالی بین عینک و صورت را پر می‌کند و مانع از نفوذ اجسام کوچک به داخل لنز و برخورد آن‌ها با چشم می‌شود. یکی دیگر از راهکارهای شرکت یووکس برای پوشش بهتر چشم‌ها، استفاده از کش قابل تنظیم به‌جای دسته‌ی عینک است. با این روش، عینک به‌خوبی روی صورت قرار می‌گیرد و در اثر حرکت سر از صورت جدا نمی‌شود.
این عینک محافظ با شعاع دید و ایمنی بالا با دسته ی پهن و طراحی ارگونومی و انعطاف پذیری مناسب یکی از عینک های پر طرفدار در صنعت ایمنی می باشد. مزیت این عینک با داشتن فریم بزرگ قابلیت استفاده بر روی عینک طبی را نیز دارا می باشد. حفاظت کامل از کناره ها و زیر فریم با وسعت دید مناسب و کیفیت لنز در مقابل ضربه و خش و بخار را دارا می باشد . یکی از مناسب ترین فریم ها با زاویه دید گسترده، برای استفاده صنعتی است. دسته های این فریم قابل تنظیم به تناسب صورت هستند و قابلیت پوشش وسیع صورت را دارا می باشد.

مزایای عینک ایمنی یووکس

دارای UV400

جنس پلی کربنات

مقاومت بالا در برابر ضربه وخش 

عدسی کامل شفاف 

ظاهر زیبا وشکیل 

متفرقه

منابع خاص

هنوز نظری ثبت نشده است .