اره فارسی بر دیوالت مدل DE-N255
اره فارسی بر دیوالت مدل DE-N255 اره فارسی بر دیوالت مدل DE-N255 اره فارسی بر دیوالت مدل DE-N255 اره فارسی بر دیوالت مدل DE-N255

اره فارسی بر دیوالت مدل DE-N255


دستگاه اره فارسی بر DeWalt مدل DE-N255

قابلیت برش با زاویه های مختلف

وزن دستگاه ۸ کیلوگرم

مناسب برای برش چوب

مناسب برای برش ام‌دی‌اف و تیغه فولادی

ظرفیت برش در فولاد: ۲۵۵ میلی‌متر

 

ارسال سفارشات به سراسر ایران همراه با بسته بندی مطمئن

 

بهترین قیمت ممکن را برای تمام کالاهای عرضه شده فراهم کرده ایم

 

خرید بالای 5 میلیون تومان کد تخفیف برای خرید های بعدی

توضیحات دستگاه اره فارسی بر دیوالت مدل DE-N255

یکی از ابزارهای پرکاربرد برای برش چوب، آلومینیوم، فلز و سایر مواد اره فارسی بر از زیرمجموعه‌های ابزار برقی و شارژی است. از ویژگی های بارز اره فارسی بر نسبت به سایر اره های عادی می توان به قابلیت برش با زاویه اشاره کرد.

به وسیله این دستگاه می توان برش هایی دقیق و با کیفیت در زاویه های دلخواه انجام داد. به وسیله اره فارسی بر می توانید برش های افقی و عمودی، اریب و 45 درجه را با کیفیتی بالا انجام داد. یکی از بهترین اره های فارسی بر موجود در بازار اره فارسی بر دیوالت - DeWalt مدل N255 است که قطعات آن آمریکایی بوده و توسط چین مونتاژ شده است.

موتور این دستگاه دارای قدرت فوق‌العاده 2200 وات بوده و ولتاژ ورودی به این دستگاه 220 ولت است. همچنین بازه فرکانس این اره بین 50 تا 60 هرتز است. این اره فارسی پر از مواد اولیه بسیار با کیفیت ساخته شده و نوع آن Type 1 است. اندازه تیغه این اره 25 بوده و برش های دقیق و با کیفیتی را می توان به وسیله آن انجام داد. سرعت گردش آزاد دیسک این اره 6000 دور در دقیقه است که نسبت به نمونه های مشابه از سرعت و قدرت بسیار بالاتری برخوردار است.

DE-N255

منابع خاص

هنوز نظری ثبت نشده است .