اره افقی بر شارژی 12 ولت رونیکس مدل 8103K
اره افقی بر شارژی 12 ولت رونیکس مدل 8103K اره افقی بر شارژی 12 ولت رونیکس مدل 8103K اره افقی بر شارژی 12 ولت رونیکس مدل 8103K اره افقی بر شارژی 12 ولت رونیکس مدل 8103K اره افقی بر شارژی 12 ولت رونیکس مدل 8103K اره افقی بر شارژی 12 ولت رونیکس مدل 8103K

اره افقی بر شارژی 12 ولت رونیکس مدل 8103K


دستگاه اره افقی بر شارژی 12 ولت برند Ronix

ولتاژ باطری: ۱۲ ولت

ظرفیت باطری: ۲ آمپیر در ساعت

سرعت در حالت آزاد: صفر تا ۳۰۰۰ حرکت در دقیقه

ظرفیت برش در چوب: ۶۵ ملی متر

ظرفیت برش در فلز: ۸ میلی‌متر

ظرفیت برش در لوله های پلاستیکی: ۵۰ ملی متر

طول ضربه: ۱۵ میلی‌متر

وزن: ۱٫۲۳ کیلوگرم

3,398,000 تومان
تعداد


 

ارسال سفارشات به سراسر ایران همراه با بسته بندی مطمئن

 

بهترین قیمت ممکن را برای تمام کالاهای عرضه شده فراهم کرده ایم

 

خرید بالای 5 میلیون تومان کد تخفیف برای خرید های بعدی

بررسی و توضیحات اره افقی بر شارژی 12 ولت رونیکس

اره افقی بر مخصوص برش صاف یا منحنی چوب، مواد پلاستیکی، فلز، مواد و مصالح ساختمانی در صنایع ساختمانی، نصب، نجاری و... مورد استفاده قرار می ‌گیرد. این برش به کمک حرکت رفت و برگشتی تیغه انجام می ‌شود.

ساختار کلی این دستگاه بسیار شبیه به اره عمود بر است. تفاوت اره عمود بر با اره افقی بر در زاویه برش و روش در دست گرفتن دستگاه است. از اره عمود بر یا همان اره چکشی عموماً برای برش ‌های عمودی استفاده می ‌شود و ساختار دستگاه برای این سبک برشکاری طراحی شده است؛ اما اره افقی بر همان ‌طور که از نامش پیداست، معمولا برای برش‌ های افقی طراحی شده است.

در میان استادکاران اره افقی بر با نام اره همه‌کاره هم شناخته می ‌شود. ابزاری که با توجه به طراحی آن می ‌توان به‌ راحتی آنرا به هر طرف چرخاند و برش ‌های مختلفی را انجام داد. ساختار لوله ‌ای شکل این دستگاه به شما اجازه می ‌دهد تا از ابزار خود در فضاهای تنگ استفاده کنید. در مقایسه با سایر اره‌ ها، استفاده از این اره روی نردبان و یا ایجاد برش با آن در بالای سرتان راحت ‌تر است و همین امر این اره را به یک ابزار راحت و دوست ‌داشتنی تبدیل کرده است.

یکی دیگر از قابلیت ‌های اره ‌های افقی، برش منحنی است. با توجه به ساختار تیغه و کم ‌عرض بودن آنها، به‌ راحتی می‌توانید برش ‌های منحنی را ایجاد کنید و مانند اره عمود بر محدودیت چندانی ندارید.

منبع تغذیه این محصول شارژی یک باطری لیتیوم یون 12 ولتی با ظرفیت 2 آمپرساعت است. به این معنی که باطری مورد نظر در مدت یک ساعت 2 آمپر جریان الکتریکی برای موتور تامین کرده و انرژی مورد نیاز آن برای حرکت را به وجود می ‌آورد. خود باطری با یک فست شارژر باکیفیت در مدت زمان 60 الی 70 دقیقه از صفر تا صد شارژ می ‌شود و به همین وسیله سرعت فعالیت کاربر را افزایش می ‌دهد.

ابزارگیر یا تیغه ‌گیر این اره افقی بر از انواع ابزارگیرهای SDS است. ابزارگیرهای SDS سیستم ‌هایی با قابلیت تغییر آسان تیغه هستند که امکان تعویض سریع و آسان تیغه را برای کاربر فراهم می ‌کنند.

8103K

مشخصات محصول

  • وزن (کیلوگرم)
  • ۱٫۲۳ کیلوگرم
  • گارانتی
  • ۱ سال
  • محدوده سرعت در حالت آزاد
  • صفر تا ۳۰۰۰ حرکت در دقیقه
  • ولتاژ باتری
  • ۱۲ ولت
  • نوع
  • شارژی

منابع خاص

هنوز نظری ثبت نشده است .