فرز آهنگری رونیکس مدل ۳۲۳۰
فرز آهنگری رونیکس مدل ۳۲۳۰

فرز آهنگری رونیکس مدل ۳۲۳۰


دستگاه فرز آهنگری ۱۸۰ میلی متری صنعتی Ronix 3230

سرعت در حالت آزاد: 8200 دور در دقیقه

توان: 2200 وات

ولتاژ: 220 ولت

فرکانس: 50 هرتز

قطر صفحه برش: 180 میلی متر

وزن: 5.8 کیلوگرم

مجهز به موتور پرقدرت و گیربکس

مجهز به کلید ضد غبار

مجهز به کابل به طول 4 متر

در صنعت و برش اجسام سخت کاربرد زیاد دارد

دارای دفترچه راهنمای فارسی

گارانتی ۱۲ ماهه شرکت تولیدی رونیکس، ایران

 

ارسال سفارشات به سراسر ایران همراه با بسته بندی مطمئن

 

بهترین قیمت ممکن را برای تمام کالاهای عرضه شده فراهم کرده ایم

 

خرید بالای 5 میلیون تومان کد تخفیف برای خرید های بعدی

بررسی و توضیحات دستگاه فرز آهنگری رونیکس مدل ۳۲۳۰

در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی و فناوری های مختلف، دستگاه ها و ابزارآلات متنوعی برای افزایش رفاه و آسایش بشر طراحی و تولید شده است. یکی از این ابزارآلات که کاربرد فراوانی در حوزه صنعتی و خانگی دارد، فرز آهنگری می باشد. به گونه ای که می توان گفت پس از دریل یکی از پر استفاده ترین و کاربردی ترین ابزارآلات برقی، فرز آهنگری است. در واقع اگر در حرفه ای مشغول به کار هستید که سروکارتان با آهن آلات باشد، متوجه خواهید شد که بدون دستگاه فرز آهنگری توانایی انجام بسیاری از کارها را نخواهید داشت.

فعالیت های آهنگری عموما فعالیت‌هایی سنگین و پرفشار هستند که برای انجام آنها کاربر نیاز به ابزارآلاتی بسیار پرقدرت و با مقاومت بالا دارد. ابزارهایی که علاوه بر توان بالا و قدرت کافی، بدنه‌ای مستحکم در برابر فشارکاری بالا داشته باشند و از وزن مناسبی نیز برخوردار باشند.

فرز سوپر آهنگری از جمله ابزارهایی است که در هر کارگاه آهنگری و در هر ساختمان در حال ساخت حداقل یک دستگاه از آنها دیده می‌شود و برای فعالیت‌های حرفه‌ای بسیاری مانند برش ورقه‌ها و قطعات فلزی، پرداخت سطوح فلزی و صاف کردن لبه‌های بیرون زده مورد استفاده قرار می‌گیرد. حال در میان صدها فرز آهنگری موجود در بازار، پیشنهاد ما به شما فرز سوپر آهنگری 180 میلی‌متری 3230 رونیکس است، چرا که این دستگاه مطابق با استانداردها و با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید شده است. فرزی مقاوم و مستحکم برای به کار بستن در شرایط سخت مورد  استفاده قرار می گیرد.

3230

منابع خاص

هنوز نظری ثبت نشده است .