میخکوب بادی (T64) آروا مدل 3312
میخکوب بادی (T64) آروا مدل 3312 میخکوب بادی (T64) آروا مدل 3312 میخکوب بادی (T64) آروا مدل 3312 میخکوب بادی (T64) آروا مدل 3312

میخکوب بادی (T64) آروا مدل 3312


میخکوب بادی (T64) آروا مدل ۳۳۱۲

لوازم جانبی درون بسته: دفترچه راهنمای محصول، کارت گارانتی، آچار آلن، شلنگ فنری، روغن
قطعات فنی: خشاب و ماشه سختکاری شده، پیستون آلومینیومی، دسته ارگونومیک
مجهز به دنباله ژاپن تایپ
کالیبر: 2×5.5 میلیمتر
وزن دستگاه: 2 کیلوگرم
میزان فشار: 75 تا 110 PSI
ظرفیت خشاب: 100 pcs
سایز میخ: 10 و 15 و 35 میلیمتر
موارد مصرف: صنعتی و نیمه صنعتی
سبک و پر قدرت
مدت گارانتی: 30 ماه

 

ارسال سفارشات به سراسر ایران همراه با بسته بندی مطمئن

 

بهترین قیمت ممکن را برای تمام کالاهای عرضه شده فراهم کرده ایم

 

خرید بالای 5 میلیون تومان کد تخفیف برای خرید های بعدی

بررسی مشخصات و ویزگی های میخکوب بادی (T64) ARVA مدل ۳۳۱۲

میخکوب بادی دستگاهی است برای کوبش میخ با دقت و سرعت بالا. از این دستگاه برای ساخت و نصب انواع درب چوبی، پنجره، کابینت، پارکت و… استفاده می‏‌شود. در ادامه به بررسی کامل میخکوب بادی مدل ۳۳۱۲ آروا می‌پردازیم.

کالیبر و دماغه دستگاه میخکوب بادی مدل ۳۳۱۲

کالیبر در دستگاه‏‌ها به معنی قطر داخلی لوله دستگاه یا قطر خارجی میخی است که دستگاه میخکوب شلیک می‏‌کند. کالیبر معمولا به میلی‏متر بیان می‏‌شود. دستگاه میخکوب بادی T64 آروا مدل ۳۳۱۲، یک دستگاه  جهت کوبش دقیق است. اگر میخ در دستگاه گیر کند، با باز کردن قسمت جلویی میخکوب، می‏‌توانید میخ را در بیاورید.

میزان فشار دستگاه

میزان فشار در دستگاه، به معنای نیرویی است که دستگاه بر قطعه کار وارد می‏‌کند. این شاخص با psi یا پوند بر اینچ مربع شناخته می‌‏شود. دستگاه میخکوب مدل ۳۳۱۲، با فشاری معادل ۷۵ الی ۱۱۰ پوند بر اینچ مربع، دستگاهی کارآمد برای مصارف صنعتی و نیمه صنعتی است.

خشاب و بدنه دستگاه میخکوب (T64) آروا

بدنه‏‌ی دستگاه میخکوب آروا مدل ۳۳۱۲، از جنس آلیاژی سخت‏کاری شده و پیستون از جنس آلومینیوم است که منجر به افزایش طول عمر میخکوب می‌‏شود. دسته‏ ارگونومیک و مطابق با ساختار دست است و بر روی آن لاستیکی ضد تعریق نصب شده که از لیز خوردن دستگاه جلوگیری می‏‌کند.

۱۰۰ عدد میخ با سایزهای ۱۰، ۱۵ و ۳۵ میلیمتر در خشاب این میخکوب فوق‌العاده جای می‌‏شود. به علت طراحی خاص خشاب، تعداد میخ باقیمانده قابل مشاهده است.

روغن‏کاری، نحوه نگهداری و نکات ایمنی میخکوب بادی

از ماهی یک‌بار تا هفته‌‏ای یک‌بار، بر اساس میزان استفاده  از میخکوب، باید روغن‏کاری کنید. از قسمت کوپلینگ یا محل اتصال شلنگ به دستگاه، دو الی سه قطره روغن وارد دستگاه کنید و دستگاه را عمودی بگذارید که روغن در دستگاه پخش شود.

*نکته: از مصرف روغن زیاد اجتناب گردد.

تا زمانی که دماغه بر روی قطعه کار قرار نگیرد، ضامن محافظ به سمت بالا حرکت نمی‏‌کند، بنابراین ماشه دستگاه تکان نمی‏‌خورد و میخی پرتاب نمی‏‌شود. چنین موردی به علت افزایش امنیت کاربر بر روی دستگاه نصب شده است تا از شلیک میخ به صورت اتفاقی جلوگیری شود.

3312

منابع خاص

هنوز نظری ثبت نشده است .