مینی فرز شارژی محک مدل AG-20Li
مینی فرز شارژی محک مدل AG-20Li
مینی فرز شارژی محک مدل AG-20Li مینی فرز شارژی محک مدل AG-20Li مینی فرز شارژی محک مدل AG-20Li

مینی فرز شارژی محک مدل AG-20Li


مینی فرز شارژی Mahak AG-20Li 

دارای دسته جانبی

موتور قدرتمند 20 ولتی

سرعت 2800 دور در دقیقه

قطر تیغه 115 میلیمتر

وزن سبک ۲ کیلوگرم

یک سال گارنتی و 10 سال خدمات

 

ارسال سفارشات به سراسر ایران همراه با بسته بندی مطمئن

 

بهترین قیمت ممکن را برای تمام کالاهای عرضه شده فراهم کرده ایم

 

خرید بالای 5 میلیون تومان کد تخفیف برای خرید های بعدی

توضیحات دستگاه مینی فرز شارژی محک مدل AG-20Li

مینی فرز شارژی از جمله ابزار برقی محک مدل AG-20Li با ولتاژ 20 ولت قادر به کار کردن است. این دستگاه دارای صفحه محافظ بوده که باعث جلوگیری از آسیب دیدگی کاربر می باشد.

این دستگاه دارای تیغه با قطر 115  میلی متری است که از ویژگی های این مینی فرز می توان به طراحی ارگونومیک و خوش دست بودن آن اشاره کرد. مدل AG-20Li مینی فرز دارای سیستم خنک‌کننده موتور نیز می باشد. دستگاه مینی فرز ابزاری کاربردی است که از آن برای برش سنگ، پلاستیک، برش و پرداخت فلزات و سایر موارد مورد استفاده قرار می گیرد. در مکان هایی که امکان استفاده از دستگاه فرز وجود ندارد بهتر است از دستگاه مینی فرز استفاده کرد. دستگاه مینی فرز در واقع یک دستگاه چند کاره است. از مینی فرز می توان برای پاک کردن رنگ از روی سطوح، برش و سابیدن استیل، تیز کردن تیغه ها، برشکاری در جواهر سازی و... استفاده کرد.
مزیت استفاده از مینی فرز این نکته می باشد که این دستگاه را می توان را با یک دست نیز نگه داشت و کنترل کرد و البته چون سایز کوچکی دارد از آن برای کارهای ظریف استفاده می شود. کاربر هنگام کار با دستگاه مینی فرز شارژی محک باید نکات ایمنی را رعایت نماید.

AG-20Li

منابع خاص

هنوز نظری ثبت نشده است .