فرز انگشتی گلو بلند رونیکس مدل 3202
فرز انگشتی گلو بلند رونیکس مدل 3202 فرز انگشتی گلو بلند رونیکس مدل 3202 فرز انگشتی گلو بلند رونیکس مدل 3202 فرز انگشتی گلو بلند رونیکس مدل 3202

فرز انگشتی گلو بلند رونیکس مدل 3202


فرز انگشتی Ronix Long Neck 3302

طراحی مهندسی سیستم خنک‌کننده دستگاه

بدنه نازک و ظریف برای کاربرد در موقعیت های مختلف

به همراه دو عدد آچار و دفترچه راهنما

توان 710 وات

ولتاژ 220 ولت

فرکانس 50 هرتز

سرعت در حالت آزاد 28000~12000دور در دقیقه

سایز کولت 6 میلیمتر

وزن 1.8 کیلوگرم

۱۲ماه گارانتی شرکت رونیکس

 

ارسال سفارشات به سراسر ایران همراه با بسته بندی مطمئن

 

بهترین قیمت ممکن را برای تمام کالاهای عرضه شده فراهم کرده ایم

 

خرید بالای 5 میلیون تومان کد تخفیف برای خرید های بعدی

توضیحات فرز انگشتی گلو بلند رونیکس مدل ۳۳۰۲

فرز انگشتی گلو بلند رونیکس ساخت کشور چین، فرز انگشتی 3302 جهت صیقلی کردن سطوح سنگ و فلز مورد استفاده قرار می گیرد. این فرز از جثه ای کوچک، سرعت بالا و گشتاور  پایینی برخوردار است که برای کارهای ظریف تر طراحی شده است. 3302 که به فرز انگشتی گلو بلند معروف است، به دلیل قدرت مانور بیشتری که به کاربر می ‌دهند، بسیار محبوب واقع شده‌ است. استفاده از این ابزار بسیار آسان بوده و با وزن کم از خستگی دست کاربر در استفاده‌های طولانی مدت جلوگیری می ‌کند.فرز انگشتی گلو بلند 3302 رونیکس مجهز به موتوری 710 واتی، متشکل از آرمیچر و بالشتک صنعتی تولید شده توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک است. این موتور با توان بالای خود نیروی لازم جهت انتقال به گیربکس و تولید سرعتی بالغ بر 28000 دور در دقیقه را به وجود می‌آورد.

این فرز انگشتی با داشتن سیستم گردش هوای داخلی پیشرفته، هوای گرم به وجود آمده را از طریق شیارهای روی بدنه به بیرون می‌راند و موجب خنک شدن موتور و در نتیجه افزایش عمر مفید دستگاه می‌ شود. از دیگر مشخصات مهم این ابزار برقی برخورداری از دیمر الکترونیکی تنظیم سرعت است که با وجود این ویژگی می ‌توانید از فرز خود برای انواع فعالیت‌های پولیش، صیقلی کردن، صاف کردن بیرون‌زدگی، سمباده زدن و تیز کردن ابزارهای باغبانی و خانگی استفاده کنید. در ضمن در بسته بندی این محصول آچاری جهت تعویض آسان متعلقات قرار داده شده است این محصول دارای ۱۲ماه گارانتی شرکت رونیکس نیز می باشد.

3202

منابع خاص

هنوز نظری ثبت نشده است .