فرز آهنگری رونیکس مدل 3231
فرز آهنگری رونیکس مدل 3231 فرز آهنگری رونیکس مدل 3231 فرز آهنگری رونیکس مدل 3231 فرز آهنگری رونیکس مدل 3231 فرز آهنگری رونیکس مدل 3231

فرز آهنگری رونیکس مدل 3231


فرز آهنگری 180 میلی متری 2400 وات Ronix 3231

دارای بلبرینگ های ضد غبار که افزایش عمر موتور را تضمین و عملکرد آن را روان‌تر می‌کند

دارای یک موتور قدرتمند حرفه‌ای با توان 2400 وات و عملکرد بالا

مجهز به سیستم قفل‌کن شفت پیشرفته جهت نصب آسان و ایمن صفحه برش

مجهز به کابل 4 متری برای تطبیق حداکثری با شرایط کاری مختلف

قطر صفحه برش: 180 میلیمتر

سرعت در حالت آزاد: 8000 دور در دقیقه

اندازه شفت: M14

با ضمانت 365 روز گارانتی رونیکس پلاس

4,498,000 تومان
تعداد


 

ارسال سفارشات به سراسر ایران همراه با بسته بندی مطمئن

 

بهترین قیمت ممکن را برای تمام کالاهای عرضه شده فراهم کرده ایم

 

خرید بالای 5 میلیون تومان کد تخفیف برای خرید های بعدی

بررسی و توضیحات دستگاه فرز آهنگری رونیکس مدل ۳۲۳۱

در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی و فناوری های مختلف، دستگاه ها و ابزارآلات متنوعی برای افزایش رفاه و آسایش بشر طراحی و تولید شده است. فرز آهنگری رونیکس مدل 3231، مجهز به موتور پر قدرت و گیربکس صنعتی جهت انجام کاربری های طولانی مدت است و استفاده از آرمیچر و بالشتک های صنعتی با بالاترین کیفیت سیم پیچی اتوماتیک مطابق با استانداردCE  سبب سرعتی بالغ بر 8000 دور در دقیقه و توانی برابر 2400 وات شده است.

با استفاده از این فرز آهنگری می توانید کارهایی نظیر صیقل، سایش و لایه برداری از سطوح مختلف را انجام دهید و مجهز بودن این فرز به دسته جانبی ضد لرزش ارگونومیک، این امکان را فراهم می آورد تا کارها با دقت و ظرافت بیشتری انجام شوند.
فرز سوپر آهنگری 3231 با داشتن سیستم گردش هوای داخلی پیشرفته، هوای گرم به وجود آمده را از طریق شیارهای روی بدنه به بیرون می ‌راند و موجب خنک شدن موتور و افزایش طول عمر می ‌شود. همچنین وجود سیستم soft start یا شروع نرم در این دستگاه با کنترل جریان شدید اولیه و گشتاور لحظه‌ای، از روشن شدن ناگهانی دستگاه جلوگیری می کند و موجب حفظ امنیت کاربر می‌ شود. به علاوه این مکانیزم با جلوگیری از حرکت ناگهانی فرز در لحظه شروع به کار، به کنترل دقیق ‌تر دستگاه نیز کمک می ‌کند.
از دیگر ویژگی های این فرز آهنگری 180 میلی متری 2400 وات برخورداری از کلید های ضد غبار است. همچنین کلید قفل ‌کن شفت که بر بدنه گیربکس طراحی شده است با ثابت نگه‌ داشتن شفت و مانع شدن از حرکت آن به کاربر اجازه می‌ دهد که به آسانی صفحه برش را تعویض کرده و آن را به محکم ‌ترین حالت، ثابت نگه دارد.

3231

منابع خاص

هنوز نظری ثبت نشده است .