فرز آهنگری رونیکس مدل 3211
فرز آهنگری رونیکس مدل 3211
فرز آهنگری رونیکس مدل 3211 فرز آهنگری رونیکس مدل 3211

فرز آهنگری رونیکس مدل 3211


فرز آهنگری 180 میلی متری 2350 وات Ronix 3211

مجهزبه بلبرینگ‌های ضدغبار باکیفیت

مجهز به موتور پر قدرت و گیربکس صنعتی جهت انجام کاربری‌های طولانی مدت

سرعت گردشی برابر 8000 دور در دقیقه

مجهز به دسته جانبی ضدلرزش ارگونومیک

دسته کلید گردان 180 درجه جهت کار در زوایای مختلف

مجهز به سیستم قفل کن شفت پیشرفته جهت نصب آسان و ایمن صفحه

به همراه آچار آلن، آچار سنگ و دسته جانبی

دارای 12 ماه گارانتی رونیکس

 

ارسال سفارشات به سراسر ایران همراه با بسته بندی مطمئن

 

بهترین قیمت ممکن را برای تمام کالاهای عرضه شده فراهم کرده ایم

 

خرید بالای 5 میلیون تومان کد تخفیف برای خرید های بعدی

بررسی و توضیحات فرز آهنگری رونیکس مدل ۳۲۱۱

در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی و فناوری های مختلف، دستگاه ها و ابزارآلات متنوعی برای افزایش رفاه و آسایش بشر طراحی و تولید شده است. یکی از این ابزارآلات که کاربرد فراوانی در حوزه صنعتی و خانگی دارد، فرز آهنگری می باشد.
فعالیت‌های آهنگری عموما فعالیت‌هایی سنگین و پرفشار هستند که برای انجام آنها کاربر نیاز به ابزارآلاتی بسیار پرقدرت و با مقاومت بالا دارد. ابزارهایی که علاوه بر توان بالا و قدرت کافی، بدنه‌ای مستحکم در برابر فشار کاری بالا داشته باشند و از وزن مناسبی نیز برخوردار باشند. فرز برقی آهنگری 3211 پیشنهاد مناسبی برای فعالیت های آهنگری است که با برخورداری از موتور قدرتمند 2350 واتی امکان تولید سرعتی بالغ بر 8000 دور در دقیقه را به وجود می آورد. توان بالای این موتور می تواند صفحات برش تا قطر 180 میلی‌متر را به گردش در آورد.
فرز آهنگری 3211 با داشتن سیستم گردش هوای داخلی پیشرفته، هوای گرم به وجود آمده را از طریق شیارهای روی بدنه به بیرون می‌ راند و موجب خنک شدن موتور می‌ شود و از آسیب به دستگاه جلوگیری می کند. بدنه فرز آهنگری 3211 دارای طراحی منحصر به فردی است و با برخورداری از دسته گردان ارگونومیک و آنتی‌شوک ضد تعریق و ضد لرزش موجب افزایش دقت کاربر شده و از رسیدن آسیب به سطح کار جلوگیری می‌کند. به علاوه دسته اصلی یا همان دسته کلید فرز 3211 قابلیت چرخش 180 درجه دارد که این ویژگی نیز اجازه می‌دهد تا فرز در زاویه‌های مختلف کار کند و دست کاربر در شرایط متفاوت برای انجام فعالیت باز باشد.

3211

منابع خاص

هنوز نظری ثبت نشده است .