دریل شارژی 18 ولت چکشی آروا مدل 5843
دریل شارژی 18 ولت چکشی آروا مدل 5843 دریل شارژی 18 ولت چکشی آروا مدل 5843 دریل شارژی 18 ولت چکشی آروا مدل 5843 دریل شارژی 18 ولت چکشی آروا مدل 5843

دریل شارژی 18 ولت چکشی آروا مدل 5843


دریل شارژی 18 ولت چکشی Arva مدل 5843

وزن: 3.4 کیلوگرم

سایز سه نظام: 10 میلیمتر اتومات

قابلیت سوراخکاری در حالت چکشی: دارد

حالات گشتاور: 1+21

ظرفیت باتری: 1500×2 mAh

مدت زمان شارژ باتری: 90 دقیقه

اقلام همراه: شارژر، باتری اضافه، دفترچه راهنمای محصول، کارت گارانتی

مدت گارانتی: 12 ماه از طرف شرکت اروا

دارای بدنه ضد آب و ضد ضربه

دارای چراغ LED

 

ارسال سفارشات به سراسر ایران همراه با بسته بندی مطمئن

 

بهترین قیمت ممکن را برای تمام کالاهای عرضه شده فراهم کرده ایم

 

خرید بالای 5 میلیون تومان کد تخفیف برای خرید های بعدی

بررسی ویژگی ها و مشخصات دریل شارژی ۱۸ ولت چکشی آروا مدل ۵۸۴۳

برای سوراخکاری انواع سطوح از دریل‌ها استفاده می‌شود. دریل‌های شارژی به علت بی‌سیم بودن، در مکان‌هایی که پریز برق موجود نیست، استفاده می‌شوند. دریل شارژی مدل ۵۸۴۳، نوعی از  دریل‌های شارژی است که هم‌زمان به عنوان دریل و پیچ‌بند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حالات گیربکس در دریل شارژی آروا ۵۸۴۳

دریل ۱۸ ولت شارژی، دارای سه حالت گیربکس متفاوت، اعم از چکشی، مته و پیچ گوشتی است.

حالت پیچ‌گوشتی: با چرخش ترکمتر یا حلقه تنظیم گشتاور، می‌توان سرعت چرخش پیچ را تنظیم کرد. هر چه حلقه بالاتر قرار بگیرد، میزان گشتاور اعمال شده بیشتر و سرعت چرخش بیشتر خواهد شد.

  • گشتاور ۱ تا ۴: برای بستن پیچ‌های ریز
  • گشتاور ۵ تا ۷: برای بستن پیچ های ریز در مواد نرم
  • گشتاور ۸ تا ۱۰: برای بستن پیچ های ریز در مواد نرم یا سخت
  • گشتاور ۱۱ تا ۱۳: برای بستن پیچ های سخت
  • گشتاور ۱۴ تا ۲۱: برای بستن پیچ های بزرگتر

حالت مته: اصلی‌ترین دلیل استفاده از دریل، کار سوراخکاری است. با تنظیم دریل بر روی حالت مته، از قدرتی بیشتر برای چرخش بهره‌مند خواهید شد. برای همین می‌توان از این حالت برای سوراخکاری‌های قدرتمند استفاده کردند.

حالت چکشی: برای سوراخ کردن بتن و سنگ باید علاوه بر قدرت مته، از قدرت چکش نیز بهره‌مند شد. به هنگام استفاده از این حالت، مته علاوه بر چرخش، ضربات ریز و محکمی مانند چکش بر سطح وارد می‌کند. این ضربات منجر به ایجاد ترک و شکستگی سطح کار شده و با تخریب محل، سوراخکاری را تسهیل می‏‌کند.

مشخصات سه نظام دریل آروا ۵۸۴۳

سه نظام دریل شارژی ۱۸ ولت، ۱۰ میلیمتری و به صورت اتومات است؛ بنابراین برای باز و بسته کردن آن، تنها قسمت فک سه نظام را بچرخانید. برای نصب مته بر روی سه نظام قسمت جلویی سه نظام را در جهت چرخش عقربه‌های ساعت بچرخانید تا مته را نگه دارد.

انواع کلیدها در دریل شارژی مدل ۵۸۴۳

  1. کلید روشن و خاموش ۱۸ ولت چکشی: کلیدی ضدغبار است که منجر به افزایش طول عمر دستگاه می‌شود. با افزایش فشار انگشت بر روی این کلید، بر سرعت چرخش سه نظام افزوده می‌شود.
  2. کلید تغییر سرعت: علاوه بر کلید روشن و خاموش که همزمان به عنوان کلید گازی کار می‌کند، برای تغییر سرعت دستگاه، کلیدی تخصصی بالای دریل قرار گرفته شده است. این دکمه به طور کامل باید بر روی ۲ یا ۱ باشد. عدد ۱ نشان‌دهنده سرعت بالاتر و عدد ۲ نشان‌دهنده سرعت پایین‌تر است.
  3. کلید تغییر جهت چرخش: این کلید سه حالت متفاوت دارد. حالت چپ‌گرد، سه نظام را به سمت چپ و حالت راست‌گرد، سه نظام را به سمت راست می‌چرخاند. اگر این دکمه در وسط قرار گیرد، سه نظام نمی‌چرخد.

بدنه این دریل شارژی

دریل شارژی مدل ۵۸۴۳، دارای طراحی ارگونومیک و گردش هوای بسیار مناسب جهت خنک‌­کاری اجزای داخلی محصول است. یک روکش لاستیکی جهت راحتی کاربر و عدم لغزش دستگاه به هنگام تعرق کف دست، بر روی دسته آن نصب شده است تا به هنگام کار، دستگاه از دست نلغزد. همچنین این روکش باعث می‌شود دستگاه تا حدی نسبت به ضربه مقاوم شده و نشکند. چراغ LED زیر قسمت ترکمتر قرار گرفته شده است و به هنگام کار، سطح را تا حدود روشن می‌کند تا محل سوراخکاری به وضوح دیده شود.

باتری دریل ۵۸۴۳

باتری موجود در کیف، از نوع لیتیوم یونی با عمر طولانی است. در صورتی که نشانگر شارژ باتری، درصد پایین را نشان داد، باتری را بر روی پایه شارژر بگذارید و به مدت ۹۰ دقیقه آن را به برق وصل کنید. نشانگر میزان شارژ باتری، پشت باتری قرار دارد. با فشار دادن دکمه خاموش و روشن کنار آن، می‌توان از میزان شارژ باقی مانده خبردار شد.

5843

منابع خاص

هنوز نظری ثبت نشده است .