دستگاه اینورتر جوشکاری 200 آمپر آروا مدل 2113
دستگاه اینورتر جوشکاری 200 آمپر آروا مدل 2113 دستگاه اینورتر جوشکاری 200 آمپر آروا مدل 2113 دستگاه اینورتر جوشکاری 200 آمپر آروا مدل 2113 دستگاه اینورتر جوشکاری 200 آمپر آروا مدل 2113

دستگاه اینورتر جوشکاری 200 آمپر آروا مدل 2113


دستگاه اینورتر جوشکاری ۲۰۰ آمپر آروا مدل 2113

قطعات فنی: فن 4500 دور
فرکانس: 50 الی 60 هرتز
ضریب توان: 0.73
درجه عایق کاری: F
درجه حفاظت بدنه: IP21
وزن: 8 کیلوگرم
ابعاد دستگاه: 300×155×390 میلیمتر
نوع سوئیچ قدرت: IGBT
مناسب برای مصارف صنعتی
دارای ولوم‌های current و arc force
قابلیت جوش الکترود 4 و 5 به صورت دائم
مجهز به تکنولوژی PWM
مجهز به صفحه دیجیتال آمپر متر جهت سهولت در تنظیم آمپر خروجی
صرفه جویی در مصرف برق
مدت گارانتی: 30 ماه

 

ارسال سفارشات به سراسر ایران همراه با بسته بندی مطمئن

 

بهترین قیمت ممکن را برای تمام کالاهای عرضه شده فراهم کرده ایم

 

خرید بالای 5 میلیون تومان کد تخفیف برای خرید های بعدی

بررسی مشخصات دستگاه اینورتر جوشکاری ۲۰۰آمپر ARVA مدل 2113

اینورتر جوشکاری مدل ۲۱۱۳، دستگاهی با مصارف صنعتی است. این اینورتر جوشکاری ساخت ایران است و در شرکت آروا تولید می‌شود. به علت وزن و حجم مناسب آن (۸کیلوگرم و با ابعاد ۳۹۰×۱۵۵×۳۰۰ mm) حمل و نقل این دستگاه آسان شده است.

انواع کلیدهای موجود در اینورتر آروا ۲۱۱۳

ولوم Arc Force: نام دیگر آن کلید جوش نفوذی است و منجر به افزایش قوس الکتریکی و پایداری آن می‌شود.
ولوم Current: تغییر آمپر خروجی دستگاه را بر عهده دارد و برای تنظیم خروجی دستگاه جوش به کار می‌‏رود.

تکنولوژی PWM و کلید سوئیچ قدرت IGBT در دستگاه جوش مدل ۲۱۱۳

تکنولوژی IGBT یک کلید قدرت است که قابلیت تبدیل سریع ولتاژ را داراست. این تکنولوژی از دو نوع قدرت MOSFET و BJT استفاده می‏‌کند. کلید قدرت IGBT به عنوان ورودی، یک ماسفت و به عنوان خروجی یک BJT است. IGBTها سوئیچ کردن، تقویت‏‌کننده و تثبیت‏‌کنندگی ولتاژ را به همراه تکنولوژی PWM انجام داده و منجر به افزایش کارایی دستگاه می‏‌شود.

سیستم‌‏های حفاظتی دستگاه جوشکاری ۲۰۰ آمپر مدل ۲۱۱۳

اگر ولتاژ دستگاه چیزی حدود ۱۵± دچار نوسان شود، دستگاه همچنان بدون مشکل به فعالیت خود ادامه خواهد داد. اما اگر ولتاژ چیزی بیشتر از این مقدار تغییر کند، دستگاه به کمک تجهیزات حفاظتی خود، ولتاژ را قطع کرده و دستگاه برای مدت زمانی که به وضعیت ثبات برگردد، کار نخواهد کرد.بر روی دستگاه فن قدرتمند ۴۵۰۰ دور نصب شده است. این فن‌ منجر به خنک ماندن موتور و بردهای داخلی دستگاه می‌شود. با اعمال باری بیش از حد مجاز، حرارت دستگاه بالا می‌رود، در این زمان کلید OC موجود بر روی دستگاه روشن خواهد شد. در این زمان به مدت ۱۵ دقیقه با دستگاه کار نکنید.

ضریب توان اینورتر ۲۰۰ آمپر آروا

ضریب توان دستگاه، عددی است که میزان کار مفید دستگاه را نشان می‏‌دهد. هر چه ضریب توان بیشتر باشد، مقدار بیشتری از انرژی دستگاه صرف کار مفید خواهد شد. ضریب توان عددی است که بین صفر و یک متغیر است. ضریب توان ۰.۷۳ به این معنی است که ۰.۷۳ انرژی مصرف شده در دستگاه، صرف کار مفید خواهد شد.

درجه عایق‏کاری اینورتر جوشکاری مدل ۲۱۱۳

دستگاه اینورتر آروا، از بین سطوح نام‏گذاری بین‏‌المللی NEMA برای عایق‏‌بندی حرارتی سیم‌‏پیچ‌‏ها، سطح F را داراست. کلاس F نشان‌دهنده توان بالای دستگاه به هنگام افزایش حرارت، تا دمای ۱۵۵ درجه سانتی‏گراد، است.

درجه حفاظت بدنه دستگاه جوش ۲۰۰ آمپر

رتبه حفاظت بدنه از نوعی سیستم سطح‌‏بندی بین‏‌المللی به نام IP تبعیت می‌‏کند. طبق این سیستم دسته‌‏های آزمون به سه طبقه تقسیم می‏‌شود. کلاس مقاومت در برابر جامدات، کلاس مقاومت در برابر مایعات، کلاس مقاومت در برابر عوامل مکانیکی. دو عدد مقابل IP، این کلاس‏‌ها را نشان می‏‌دهد. عدد ۲۱ نشان‌دهنده مستحکم بودن بدنه در برابر اجسام سخت بزرگتر از ۱۲ میلی‌متر و قطرات ریز آب است.

2113

منابع خاص

هنوز نظری ثبت نشده است .