اره فلکه ای لیزر دار چراغ دار محک BS-230
اره فلکه ای لیزر دار چراغ دار محک BS-230

اره فلکه ای لیزر دار چراغ دار محک BS-230


دستگاه اره فلکه ای ۹ اینچ لیزر دار و چراغ دار محک BS-230

موتور دینامی با توان مناسب 300 واتی

ارتفاع برش متغیر تا 9 سانتیمتر

دارای چراغ و لیزر

دارای میز با قابلیت چرخشش 45 درجه

دارای خط کش و گونیا

قابلیت برش با زاویه

مکانیزم کاربری تک فاز

دارای ارتفاع برش ۹۰ میلیمتر

دارای یک سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش محک

 

ارسال سفارشات به سراسر ایران همراه با بسته بندی مطمئن

 

بهترین قیمت ممکن را برای تمام کالاهای عرضه شده فراهم کرده ایم

 

خرید بالای 5 میلیون تومان کد تخفیف برای خرید های بعدی

توضیحات و مشخصات اره فلکه ای ۹ اینچ لیزری محک مدل BS-230

اره فلکه ای یا نواری  در اندازه، اسم و کاربردهای مختلفی وجود دارد. برای اولین بار در سال  ۱۸۰۹ ایده ساخت اره فلکه‌ایتوسط ویلیان نیوبری بازگو شد اما دستگاهی که او ساخت با مشکلاتی نیز همراه بود. یکی از مشکلات رایج دراره ساخته شده ، تیغه آن بود که دارای عمر کوتاهی بود.

در سال ۱۸۴۶ یک زن فرانسوی به نام آنه پالین ،تکنیکی جدید برای جوشکاری تیغه‌های اره فلکه به وجود آورد که تحولی در این صنعت و استفاده از این دستگاهبه وجود آورد. او پس از این تغییر، تولید و فروش عمده اره نواری را شروع کرد. اره فلکه نجاری به دو دستهعمودی (ایستاده) و افقی تقسیم می شوند. اره نواری افقی در کارخانه‌های چوب بری و صنایع بزرگ کاربرد زیادیدارند و در این مراکز مورد استفاده قرار می‌گیرند. و قطر فلکه آن‌ها از ۱۰۰ سانتی‌متر شروع شده و در قطرهایبزرگ‌تر نیز تولید شده اند. این اره‌ها برای برش تنه‌های بزرگ قطور درخت به برش‌ها و الوارهای کوچک‌تر مورداستفاده واقع می شود.

تنه‌های درخت با استفاده از جک برقی یا هیدرولیکی بر روی خط برش واقع شده وکاربر تیغه اره را بر روی تنه‌ی درخت با کمک گرفتن از موتورهای الکتریکی به حرکت در می‌آورد. این اره‌هابانام اره رام هم شناخته شده اند. اره نواری عمودی در بیشتر کارگاه‌های صنایع چوب موجود می‌باشد و بسیارکاربردی عمومی‌تر از اره افقی دارند. این اره‌ها در اندازه‌های رومیزی، برای برش چوب‌های نازک و سبک برایو در اندازه‌های بزرگ‌تر و تا قطر ۱۰۰ سانتی‌متر برای برش گرده‌بینه‌های قابل حمل مورد استفاده واقع می‌شوند.

BS-230

منابع خاص

هنوز نظری ثبت نشده است .